چه اسپلی برای حمله دراگون مناسب است ؟
چه اسپلی برای حمله دراگون مناسب است ؟

چه اسپلی برای حمله دراگون مناسب است ؟


در این پست میخواهیم حمله توده ای یا همون دسته ای دراگون رو آموزش بدیم و ببینیم چه اسپلی برای این کار مناسب هست . آیا ۳ اسپل لایتینگ مناسبه و یا ۲ اسپل ریج و ۱ هیل ؟ که البته جواب این سوال اینه که وابسته به مپ دشمنه . در ادامه با ما باشید :

mass-dragon-and-spells

برا ی تان هال ۷ :

از ۳ اسپل لایتینگ(رعد و برق) استفاده کنید 

در تان هال ۷ به دلیل وجود ۲ ضد هوایی ، تخریب یکی از آنها بسیار مفید بوده و تنها چیزی که جای نگرانی برای حمله دراگونی شما وجود داره یک ضد هوایی باقی مانده است . مطمئن باشید فقط ضد هوایی که میتونه در مقابل حمله دراگونی شما مقاومت کنه . شما برای تخریب ضد هوایی سطح ۵ به طلسم رعد و برق سطح ۴ نیاز دارید  . برای استقاده از دراگون ها ، ۲ دراگون با هم از چپ ( ۲ خط قرمز ) ۲ دراگون از راست ( ۲ خط قرمز ) و مابقی دراگونها به همراه نیروهای کلن کستل که شامل بالون یا دراگون هست رو از ناحیه خطوط نارنجی ارسال کنید .

mass-dragons-3-lightning-or-2-rage-1-heal

 

خوب حالا زمانی که در تان هال ۸ هستیم و دشمن دارای ۳ ضد هوایی هست بهتره که از ۲ اسپل ریج و ۱ هیل استفاده کنیم .اما باز هم گاهی اوقات ۳ اسپل رعد و برق بهتره . برای مثال چند مپ رو بررسی میکنیم :

برای مپی همانند مپ زیر که ضد هوایی های اون در لایه خارجی قرار دارند . استفاده از ۳ اسپل لایتینگ مفید تره . و بعد از نابود کردن ضد هوایی ابتدا ۲ دراگون در سمت چپ و راست استفاده میکنیم (خطوط قرمز ) و بعد از لحظاتی از ناحیه خطوط نارنجی بقیه دراگون ها وکلن کستل رو خالی میکنید .

mass-dragons-3-lightning-or-2-rage-1-heal-2

اما در مپی همانند مپ زیر که تمام ضد هوایی ها در مرکز قرار دارند استفاده از ۲ اسپل ریج و ۱ هیل مناسبتر بوده . ابتدا ۲ دراگون از چپ ۲ دراگون از راست برای پاک سازی و لحظاتی بعد بقیه نیروها از وسط بریزید تا دراکون ها به سمت وسط بروند . ابتدا یک اسپل ریج استفاده کنید ، سپس در زمانی که دراگونها زیر حمله ضد هوایی ها قرار گرفت از اسپل هیل خود استفاده کنید و در آخر جایی که بیشتر دراکونها بودند از اسپل ریج استفاده کنید.

mass-dragons-3-lightning-or-2-rage-1-heal-3

امیدوارم این آموزش مفید بوده باشه

با ما باشید در به روزترین مرجع جنگ قبایل – ایران کلش

چه اسپلی برای حمله دراگون مناسب است ؟


 


[ جمعه 4 ارديبهشت 1394 ] [ 10:33 ] [ Mehdi omidi ] [ بازدید : 299 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
sssss (1394/11/19 )